torsdag 7. februar 2008

sammenligning av blogg

Jeg valgte tre forskjellige blogger, den ene om Oslo stil
denne bloggen liker jeg godt, masse bilder men veldig oversiktlig, en kan finne de bildene som hører til hvilke måneder veldig enkelt, kun ved å klikke på den måneden du ønsker å se på.
Det er så mange kule bilder av forskjellige mennesker som går i det de føler at de er seg selv i, og det er veldig kult i seg selv. Så denne bloggen likte jeg godt.

Blogg nr.2 På Hjortefot, denne bloggen likte jeg ikke særlig, veldig uryddig og første klikk inn på siden så det ut som om alt bare var slengt litt rundt på siden. Mye bilder, men var ikke akkurat slike bilder jeg vil bruke en ettermidag med kaffen og sofa kroken med. Så er det masse linker som fører vidre fra siden, men tviler på at jeg har nok leve tid til å se gjennom alle de linkene, så tror jeg lar den siden ligge.

Blogg nr.3 Ja, vi elsker.... Var mer oversiktlig og mye mer humoristisk enn de 2 andre, her har vi en svenske som liker og terpe på de norske vanene og forteller hvordan det er å være svensk i Norge. Han har lagt ut en ryddig kolonne til høyre for siden med andre linker som er fra tidlige innlegg.

Ingen kommentarer: