mandag 26. mai 2008

BloggedyBlogg blogging


Blogging har vært noe helt nytt for meg, jeg har aldri prøvd blogging før jeg startet på Sandvika.
Blogging for meg har vært litt opp og ned, det har vært enkelte ganger jeg har satt meg ned og skrevet virkelig mye og andre ganger jeg vil ha det fort gjort. Så for meg er blogging helt greit, det er ikke noe jeg brenner for og heller ikke noe jeg syntes er kjedelig!

Det som har vært topp med blogging er at det er en stil i norsken der du slipper å tenke på alle type skrive regler eller følge instruksjoner, blogging er som regel fri skriving, noe jeg er stor fan av!

Mine erfaringer innenfor blogging har vært større enn forventet, jeg har lært mange små tips som er smart å ha med seg videre, som for eksempel regler på linking av bilder og tekst.


Så jeg håper blogging fortsetter som en fri stil i norsken, hvor hver enkel elev kan få utrykket seg selv gjennom skriving.

1 kommentar:

LK sa...

Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med alle kommentarene fra dere i planleggingen av neste skoleår. Håper også at du fortsetter å skrive siden du sier at du liker friskriving.